9 oktober 2013

Zalando grote maten mode

Zalando grote maten

Grote maten mode saai? Welnee, als je goed zoekt, dan is er heel veel te vinden. Grootste probleem blijft of er iets te vinden is in jouw smaak. Ik probeer dan ook op mijn grote maten mode blog zoveel mogelijk verschillende stijlen te vinden voor de grote maten vrouw.

Kijk nu eens naar de afbeelding. Een prachtige jas van het merk Camakoma! En die zwarte jurk van Doris Streich, jouw Little Black Dress.

Van Aprico heb ik dit keer 4 kledingstukken afgebeeld. Een bewuste keus, omdat ik de kledinglijn op dit moment erg mooi vind, maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
Ik vind de prints ontzettend mooi en kleurrijk. Weer eens wat anders in mijn kast dan de vele zwarte kleding (tja, blijft toch het slankst afkleden).

Kortom, ik hoop dat ik ook voor jullie weer eens wat leuks bij elkaar heb gezocht. Er is best wel veel te vinden in grote maten. Hopelijk zijn de hobbezakken eindelijk verleden tijd.

De grote maten mode op de afbeelding zijn allemaal te koop bij Zalando. Ook heren met een grotere maat kunnen hier prima terecht.

Geen opmerkingen: