9 december 2012

Look a like Michael Kors horloges

Jij bent een echte fashionista en weet wat er te koop is. Jij bent iemand, die weet wat op dit moment een absolute musthave is. Jij weet wat de trend is op de catwalk en wat de sterren nu dragen. En jij wilt precies hetzelfde ....maar dat kost geld, heel veel geld. Dan blijft er niet veel anders over om een goede look alike te vinden, die lijkt op het origineel maar dan stukken goedkoper. Zo ben ik helemaal gek op de Michael Kors horloges, maar laat mijn portemonnaie het niet toe om een originele te kopen.
Mijn vele bezoekers weten al, dat ik me niet laat kisten en op zoek ga naar een goede look a like........en ik heb het gevonden bij Modemusthaves.com


look a like Michael Kors
Wil je meer weten over deze populaire webshop?
Modemusthaves.com is een website waar je wel een paar uurtjes zoet kunt zijn. Een waar snoepparadijs voor de modebewuste vrouw, die weet wat de laatste trends zijn. Als ik zelf iets wil hebben uit deze snoepwinkel, dan zou ik gaan voor de look a like it-bag, Michael Kors horloge en de Buddha to Buddha armband. Ik vind deze accessoires zo dicht bij het origineel liggen, dat een knappe kop het verschil opmerkt. En dat voor die prijzen!

Ik heb eigenlijk  maar 1 nadeel gevonden van deze webshop: als je iets wilt hebben, dan moet je er wel heel erg snel bij zijn want voor je het weet is jouw favoriete look a like uitverkocht. Modemusthave.com wordt door veel bloggers aangeprezen, want naast de look a like accessoires vind je er ook veel kleding, geïnspireerd op verschillende designers. Zo hebben ze nu (maar hoogstwaarschijnlijk snel uitverkocht) ook een look a like van het Isabel Marant Weez jasje:


Isabel Marant look a like Weez jasje
Daar gaat je hartje wel even wat sneller van kloppen, hè? Helaas niet voor mij bestemd, want voor de grote maten vrouw blijft deze webshop alleen toegankelijk voor de accessoires. De accessoires alleen al zijn de moeite waard om Modemusthaves.com in de gaten te houden.

Geen opmerkingen: