25 maart 2012

Vintage grote maten mode en accessoires #2


Sinds ik mijn vorige vintage collage online heb geplaatst, heb ik via allerlei sociale media erg leuke reacties ontvangen. Dit heeft mij geinspireerd om nog een keer een vintage grote maten collage te maken, gebaseerd op de kleuren zwart - wit- rood. Een mooie kleurencombinatie voor een echte retro/vintage stijl. Ik vind ook deze collage, gebaseerd op de jaren 50-60 weer goed gelukt. Moet wel zeggen, dat ik er erg veel tijd aan kwijt ben geweest. Maar opnieuw heeft Google me niet in de steek gelaten :)



Ik vond deze zwart-wit-rood collage erg leuk om te maken. Ben namelijk een enorme fan van deze kleurencombinatie, waarbij rode accessoires het geheel compleet en fleuriger maakt. Ik heb me laten inspireren door Carey Mulligan:


Ik ben dol op stijl van Carey Mulligan, zowel haar kleding keuze als haar korte kapsel vind ik helemaal top!

De schoenen en acessoires uit de bovenste collage heb ik gevonden op de volgende websites:

-De peaceketting en de antieke 'look' horlogeketting vind je bij Bonprix accessoires
-De ballerina's en de zwarte high heels vind je bij Bonprix damesschoenen
-De Marilyn Monroe ketting en de rode tas zijn te koop bij Topvintage

De kleding uit de bovenste collage heb ik gevonden op de volgende websites:

-De grote mouwloze jurk, het vest en de rok zijn van Bonprix
-De plus size jeans jack is te koop bij Neckermann

Ik hoop dat jullie het leuk vinden............

Geen opmerkingen: