29 februari 2012

Verstelbare one size grote ringen


Jullie moesten eens weten hoe lang ik al bezig ben om grote ringen te vinden, die om mijn wat grotere maat vingers passen. Ik heb 1, overigens mijn favoriete, boetiekje gevonden waar ik terecht kan, maar helaas is de collectie wat aan de zuinige kant. Maar, en dat zijn jullie al van me gewend, ik laat me niet kisten en zocht verder. Ik werd beloond! Kijk maar eens wat een geweldige collectie verstelbare one size ringen:



Ik ben helemaal dol op grote ringen en vind ze mij persoonlijk beter staan dan de kleine smalle ringen. Als ik smalle ringen draag, dan lijken mijn vingers nog groter dan ze al zijn (dat geldt ook voor te smalle armbanden).
Grote ringen zijn nu overigens helemaal hot! Ook vrouwen met smallere vingers dragen graag grote ringen. Ik vind zelf met name de 5 laatste ringen erg mooi, ze hebben ook iets van vintage ringen weg.

Waar kun je de ringen, die verstelbaar zijn kopen:

De bovenste 4 ringen kun je kopen bij: Nelly.com Tik in de zoekbalk: verstelbare ringen
De overige ringen kun je kopen bij Heine     

Er zijn meer verstelbare ringen aanwezig bij beide webshops. Let wel goed op bij de product omschrijving, dat het gaat om een verstelbare ring. Er worden namelijk ook ringen getoond, die niet verstelbaar zijn!

Geen opmerkingen: