19 december 2011

UGGS voor jongens en meisjes - UGGS voor baby's

Toen mijn kinderen nog in de buggy zaten was het vaste prik, dat de schoentjes werden uitgetrapt. De vraag was nooit of de schoentjes werden uitgetrapt, maar wanneer ze werden uitgetrapt. Je zult het vast wel herkennen: boodschappen doen in de plaatselijke supermarkt, kind in de buggy zodat jij je handen vrij hebt om de aanbiedingen te bekijken, en even later is een schoentje ineens foetsjie. Vaak is dan ook een handschoen verdwenen, de lievelingsknuffel van je kind en het speentje. Je kind heeft het inmiddels op een brullen gezet en jij laat de aanbiedingen liggen en struint alle gangpaden af op zoek naar de verloren schatten. Gelukkig zul je ze in de supermarkt wel weer terugvinden, maar als hetzelfde verhaal ergens plaatsvindt in een drukke stad, dan heb je een groot probleem. En die had ik dus ook regelmatig!

Ik loste dat onder andere op, door de speen aan de rits van mijn kind zijn jas vast te maken. De schoenen trok ik niet meer aan: als we weggingen droeg hij alleen zijn sokjes. Dit laatste had slechts beperkt effect: nu raakte ik de sokken kwijt in plaats van de schoentjes. Bovendien was het in de winter geen doen om alleen sokjes aan te trekken, dus kocht ik goedkope schoentjes en hoopte maar dat er ooit een dag zou komen, waarop de schoentjes aan de voetjes bleven bungelen.

Als mijn kinderen nu nog in diezelfde buggy zouden zitten, dan had ik vast en zeker UGGs voor ze gekocht voor in de winter. Lekker warm en moeilijker uit te trekken, dan een standaard (laag) schoentje. Ik ben internet even gaan afstruinen en kwam op de website van bySmits.com de volgende schattige UGGS tegen voor jongens en meisjes:

UGG AUSTRALIA KIDS SOPHY CHESTNUT











En wat vinden jullie van deze baby UGGs slofjes:

UGG AUSTRALIA KIDS ERIN
Ik ben helemaal verliefd op deze baby UGGs sloffen en “ach, waren mijn kinderen nog maar zo klein”.

TIP: laat de kinderen niet de hele dag op hun UGG’S lopen. De meeste kinderen zijn behoorlijk actief, waardoor de voetjes snel te warm kunnen worden met alle gevolgen van dien. Bovendien zijn UGGs niet geschikt om in de stromende regen mee te lopen, laat staan ermee in de plassen te stampen. Ze zijn immers niet volledig waterdicht.

De UGGS voor in de Buggy is een prima combinatie, al was het alleen maar om het feit dat UGG voorkomt in Buggy, merk ik net!


De getoonde UGGS in dit artikel zijn allen te koop bij bySmits.com Uiteraard kun je hier ook terecht voor UGGs voor jezelf. Ook voor volwassenen is er een ruime collectie.

Love it!

Geen opmerkingen: