30 november 2011

Favoriete webshop Kijkshop.nl en de folderaanbiedingen

Eén van mijn meest favoriete winkels is de Kijkshop. Zeker als je kinderen hebt, is deze winkel een echte aanrader. De kinderen kunnen met hun lieve grijpgrage handjes bijna nergens aankomen, als moeder rustig de tijd kunt nemen om eens alle artikelen te bekijken. Vandaar dat deze winkel tot mijn favorieten behoort!.
Meestal ga ik niet spontaan naar de Kijkshop. De aanleiding om weer eens een kijkje te nemen, is eigenlijk na ontvangst van de folder aabiedingen (klik hier voor de folder aanbiedingen van de Kijkshop.)
Mijn persoonlijke interesse gaat uit naar de horloges. Je moet weten, dat ik een beetje een horloge tic heb. Met deze tic ben ik gewoon geboren! Je kunt me getikt noemen, maar iedereen heeft zo z'n afwijking, toch? Aangezien ook horloges nogal eens aan mode onderhevig zijn, bezit ik inmiddels al een aardige collectie. Deze horloges zijn voor het grootste deel gekocht bij de Kijkshop. Waarom? Omdat de Kijkshop een grote collectie zéér betaalbare horloges te koop aanbiedt. Daarnaast is de kwaliteit goed tot zeer goed te noemen.


Regal horloge analoog Regal horloge analoog

Uiteraard biedt de Kijkshop wel iets meer dan alleen maar horloges. Sieraden, artikelen voor persoonlijke verzorging, huishoudartikelen, mobiele telefoons, kampeerartikelen, speelgoed, parfums, keukenartikelen etc.etc.
Net als zoveel andere winkels, heeft ook de Kijkshop een webwinkel. Dit is natuurlijk nog moedervriendelijker dan de winkel zelf. Als de kids slapen of op school zitten, gaat mama lekker online winkelen op Kijkshop.nl. Het aanbod van artikelen, is in de webshop vele malen groter. Het enige nadeel is natuurlijk, net als bij andere webwinkels, de verzendkosten. Deze neem ik echter voor lief, want het winkel- en betaalgemak is zoveel malen groter!

Overigens: Mocht je voor sinterklaas of de kerst nog iets willen bestellen bij Kijkshop.nl, dan zijn de verzendkosten gratis vanaf een besteding van € 15,00. Deze aktie geldt t/m 25 december 2011.

Ook geldt t/m 25 december 2011 een korting van 10% op een horloge naar keuze (je weet dus nu waar ik ga bestellen), een sieraad naar keuze en een geur naar keuze. Maak gebruik van de actiecode kyk021

Geen opmerkingen: