11 mei 2011

High Tea servies en lifestyle producten van GreenGate

GreenGate blauw servies nieuwe collectie zomer 2011

Soms kun je op een website terecht komen, waar je helemaal verliefd op wordt. Ik surf veel op internet en heb al veel webwinkels gezien. Mijn favoriete webwinkels deel ik met jullie en uiteraard hoop ik dat jullie net zo enthousiast zijn over deze websites als ik. Het gaat nu om de website van Billiedesign.nl

Korte informatie over Billiedesign
Billie Design is een webwinkel die online leuke lifestyle artikelen verkoopt van
het Scandinavische merk
GreenGate uit Denemarken. Denk hierbij aan complete serviezen (ook een kinderservies), glazen, theepotten, bekers, eierdoppen, schalen, koektrommels en woonaccessoires als sierkussens, (geur)kaarsen, theedoeken, tafelkleden etc.  Ook voor spulletjes voor de kinderkamer is de website meer dan een bezoekje waard.
Houd je van romantiek, romantische sferen dan is dit jouw webwinkel!

Eierdopje Wendy wit Gebloemd eierdopje Sophia wit Rode GreenGate kinderwekker - Bella rood

Prachtige serviezen voor de High Tea
Ik heb een tijdje geleden een artikel geschreven over het thuis organiseren van een High Tea in combinatie met een Chocolade Fondue. Wanneer je dit thuis organiseert en het op een feestelijke en romantische manier wilt bekleden, dan zijn de serviezen van Billie Design zeker een aanrader. Mocht je het artikel nog niet gelezen hebben, klik dan hier voor tips om een High Tea en Chocolade Fondue te organiseren

Wat valt er verder nog te zeggen over deze webwinkel? Je houdt van deze lifestyle producten of niet. Ik ben in ieder geval een enorme liefhebber, maar dat mag duidelijk zijn. De website van BillieDesign verdient een plekje op mijn blog Favorietjes Favorieten.

Geen opmerkingen: