22 februari 2011

Natuurlijke facelift met cosmetische acupunctuur


Het is een wens van ons allemaal: er jonger uitzien dan we in werkelijkheid zijn. Botox injecties of een facelift behoort tot de mogelijkheden, maar zijn veelal duur en niet geheel zonder risico. We proberen daarom ons jeugdig uiterlijk te houden door de aanschaf van dure anti-rimpel cremes. Er wordt van alles beloofd: zichtbaar minder rimpels en stevigere gezichtscontouren. De reclames beloven een hoop: zichtbare verbetering bij 85% van de gebruikers na 1 maand. Blijkbaar hoor ik bij de overige 15% waarbij totaal geen effect wordt waargenomen



Ik heb inmiddels alle merken wel geprobeerd: van Olaz tot L'Oréal, van Vichy tot Yves Rocher en zelfs etherische olieën ontbreken niet in mijn lade van niet werkzame gezichtsverjongende crémes.


Botox injecties is voor mij absoluut niet aan de orde. Zie je die dames wel eens op tv (zal verder geen namen noemen), bij wie je de meest vreemde grimassen ziet wanneer ze lachen, serieus kijken of whatever. Het ziet er gewoon clowneske uit. Dus: no botox for me!


Een facelift zou eventueel nog te overwegen zijn, ware het niet dat een cosmetische operatie voor mij niet betaalbaar is. Bovendien zijn er toch nog teveel risico's aan verbonden en heb ik geen zin om een paar weken met gezwollen gezicht vol blauwe plekken rond te lopen. Mijn wens is om op een natuurlijke manier er zichtbaar jonger uit te zien, zonder operatie of inspuitingen met wat voor goedje dan ook.


Een optie is een natuurlijke facelift met cosmetische acupunctuur. Als je hier ook nieuwsgierig naar bent, lees dan hier verder en ontdek wat acupunctuur voor je kan betekenen

Geen opmerkingen: